Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Grupa I "Stokrotki" (2,5 -3 latki)

Nauczycielki pracujące w grupie:

  • mgr Magdalena Starus - nauczyciel wychowawca
  • lic. Natalia Gawęda - nauczyciel wychowawca
  • Beata Lesiak - pomoc nauczyciela
  • Ewa Gradzińska - woźna oddziałowa

Oddział czynny w godzinach: 6.00 - 16.00

 

 

Na zdjęciu dzieci wraz z Panią Natalia i Misiem Teddy.

15 stycznia nasze przedszkole odwiedzili specjalni goście, była to szkoła językowa Londoner. Największą niespodzianką było jednak to, że wraz z paniami przybył również Miś Teddy Eddie.W najmłodszej grupie Stokrotek odbyły się wygrane warsztaty językowe. Dzieci chętnie brały udział w zajęciach.

Czyściochowa Akademia

Grupa Stokrotki bierze udział w Programie edukacyjnym Czyściochowa Akademia, którego organizatorem są drogerie Rossmann. W ramach udziału w programie dzieci otrzymały bezpłatne pakiety, które wspierają naukę higieny jamy ustnej.

Plan pracy wychowawczo-dydaktycznej - KWIECIEŃ

Czego uczymy się w kwietniu w grupie trzylatków?

 

Tydzień 29:Jedziemy na wieś

Tydzień 30: Dbamy o naszą planetę

Tydzień 31: Wielkanoc

Tydzień 32: Ziemia krąży w kosmosie

 

Umiejętności dziecka:

  • Precyzyjnie wyraża myśli, swobodnie wypowiada się na określony temat
  • Samodzielnie wnioskuje na podstawie obserwacji i argumentuje zaobserwowane zjawiska
  • Rozpoznaje, nazywa i ocenia sytuacje przedstawione na obrazkach
  • Wskazuje różnice pomiędzy wsią a miastem
  • Rozpoznaje zwierzęta żyjące na wsi i wskazuje dobra, które czerpiemy z hodowli zwierząt
  • Aktywnie uczestniczy w rozmowie na temat sposobów dbania o planetę, posługuje się pojęciem ekologia, rozwija poczucie odpowiedzialności za środowisko przyrodnicze
  • Uczestniczy w eksperymencie dotyczącym oszczędzania wody, rozumie znaczenie wody w codziennym życiu
  • Wyjaśnia zjawisko smogu, jego przyczyny i konsekwencje dla zdrowia ludzi
  • Wypowiada się na temat pszczół i ich roli w przyrodzie, posługuje się określeniem pożyteczny
  • Poszerza swoją wiedzę na temat kosmosu, posługuje się nazwami planet i innymi określeniami związanymi z Układem Słonecznym
  • Opisuje wygląd kombinezonu astronauty oraz zadania, które astronauta wykonuje w swojej pracy
  • Szacuje elementy dwóch zbiorów, posługuje się pojęciami: dużomało, więcejmniej
  • Dostrzega różnice w kształtach figur geometrycznych, odwzorowuje układ figur
  • Naśladuje sposób poruszania się różnych zwierząt
  • Ćwiczy narząd mowy poprzez naśladowanie odgłosów zwierząt i przyrody, używa wyrazów dźwiękonaśladowczych
  • Wykazuje się wrażliwością na otaczające dźwięki, odróżnia dźwięki głośne od cichych
  • Wykonuje gestodźwięki zgodnie z ustaleniami
  • Wykonuje proste ruchy taneczne w parze
  • Bawi się przy muzyce, korzystając z rekwizytów
  • Rozwija zdolności improwizacyjne
  • Tworzy wspólnie z innymi dziećmi rakietę, wykazuje się wyobraźnią przestrzenną
  • Lepi wybrane zwierzę hodowlane z ciastoliny
  • W poprawny sposób trzyma pędzelek podczas malowania i kredkę podczas rysowania
  • Korzysta z zabawek rozwijających czynności manipulacyjne
  • Rozpoznaje przedmioty na podstawie dotyku i nazywa je
  • Doskonali umiejętności ruchowe, ćwiczy odpowiednie napięcie mięśniowe