Grupa I "Stokrotki" (2,5 -3 latki)
Nauczycielki pracujące w grupie:
- mgr Magdalena Starus - nauczyciel wychowawca
- lic. Natalia Gawęda - nauczyciel wychowawca
- Beata Lesiak - pomoc nauczyciela
- Ewa Gradzińska - woźna oddziałowa
Oddział czynny w godzinach: 6.00 - 16.00
Odwiedziny Misia Tedyy Eddie
15.01.2025
Odwiedziny Misia Tedyy Eddie
15.01.2025
15 stycznia nasze przedszkole odwiedzili specjalni goście, była to szkoła językowa Londoner. Największą niespodzianką było jednak to, że wraz z paniami przybył również Miś Teddy Eddie.W najmłodszej grupie Stokrotek odbyły się wygrane warsztaty językowe. Dzieci chętnie brały udział w zajęciach.
Czyściochowa Akademia
15.11.2024
Czyściochowa Akademia
15.11.2024
Grupa Stokrotki bierze udział w Programie edukacyjnym Czyściochowa Akademia, którego organizatorem są drogerie Rossmann. W ramach udziału w programie dzieci otrzymały bezpłatne pakiety, które wspierają naukę higieny jamy ustnej.
Plan pracy wychowawczo-dydaktycznej - Luty
Czego uczymy się w lutym w grupie trzylatków?
- Dbamy o swoje zdrowie
- Malujemy kolorowy świat
- Mamy różne domy
- Kim będę, gdy dorosnę?
Umiejętności dziecka:
- Inicjuje zabawy, czerpie radość ze wspólnej zabawy i przestrzega jej zasad
- Poznaje własne możliwości, cieszy się ze swojego sukcesu
- Z uwagą słucha różnych utworów literackich i aktywnie uczestniczy w rozmowie na ich temat
- Rozwija zainteresowania czytelnicze – m.in. ogląda książki, omawia ilustracje
- Rozwiązuje zagadki dotykowe i słowne
- Dzieli proste wyrazy na sylaby
- Ćwiczy dykcję
- Utrwala nazwy zawodów, przyjmuje postawę szacunku wobec pracujących ludzi
- Słucha opowieści kucharza o jego pracy
- Wypowiada się na temat zawodu lekarza i nazywa narzędzia, których używa w pracy
- Kształtuje postawę prozdrowotną, rozmawia na tematy związane ze zdrowiem
- Zna pojęcie zdrowa żywność, umie odróżnić zdrowe produkty od niezdrowych
- Wie o konieczności dbania o higienę osobistą i estetyczny wygląd
- Rozumie znaczenie posiadania domu, dostrzega charakterystyczne cechy różnych domów, nazywa pomieszczenia
- Rozwija koordynację wzrokowo-ruchową, ćwiczy koordynację oko – ręka
- Usprawnia małą motorykę, ćwiczy precyzyjne ruchy palców dłoni
- Wykazuje się refleksem i spostrzegawczością
- Pogłębia umiejętność układania ciągów logicznych
- Klasyfikuje przedmioty według ich przeznaczenia i koloru
- Sprawnie przelicza w zakresie do 4
- Koloruje według kodu
- Utrwala nazwy kolorów, dostrzega barwy w otoczeniu, samodzielnie miesza farby
- Swobodnie posługuje się dostępnymi materiałami i technikami plastycznymi – m.in. stempluje korkiem i połówkami warzyw, maluje farbami za pomocą dłoni i palców
- Układa własne kompozycje z patyczków
- Uczestniczy w zabawach konstrukcyjnych z wykorzystaniem materiałów naturalnych
- Porusza się w rytmie granym przez nauczyciela na bębenku
- Liczy dźwięki, które słyszy
- Uczestniczy w zabawie muzyczno-ruchowej do piosenki
- Bierze udział w ćwiczeniach gimnastycznych, rozwija zwinność i sprawność
- Chętnie uczestniczy w zabawach na świeżym powietrzu