Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Język angielski - Na wsi 4

Hello children, How are you today? Let’s sing our „Hello song”. 

How is the weather today? Oh, yes:)  It's sunny:)

Zaczynamy ostatnie zajęcia z rodziału "Na wsi". Zapraszam do wykonania lekcji cyfrowych oraz zadań w książce. Dzisiejsze zajęcia to powtórzenie i utrwalenie słówek z kategorii animals. Załączam słowniczek.

Lekcja 7 (1/5)

(2/5)  How are you feeling today? - jak się dziś czujesz? Are you happy? Are you sad? Are you worried? Are you calm? Are you frightened? Are you angry? Zakreśl pasujące do Twojego dzisiejszego samopoczucia ilustracje.

(3/5) Put the pictures together. What animals can you see? – Ułóż obrazki. Jakie zwierzęta widzisz? Spróbuj powiedzieć całymi zdaniami: I can see a cow. I can see...

(4/5) Listen and choose. – Posłuchaj i wybierz. Klikaj w zwierzątka, których nazwę usłyszysz.

(5/5) Listen and put the pictures in the same order – posłuchaj i ułóż obrazki w tej samej kolejności. Dopasuj zwierzę do wydawanych odgłosów.

 

Lekcja 8 (1/5)

(2/5) Watch, listen and chant - Obejrzyj, posłuchaj i zaintonuj rymowankę. Powtórz dni tygodnia. Spróbuj wykonać podobny kalendarz w domu i codziennie przekładaj jedną kartkę.

(3/5) Choose the odd one out - popatrz na obrazki i wybierz ten, który nie pasuje. Zwróć uwagę na to czy jest to dorosłe zwierzę, czy młode.

(4/5) Play the game – zagraj w grę. Poproś o pomoc mamę lub tatę. Zagrajcie w "kółko krzyżyk". Ale uwaga! Zanim zaznaczycie swoje pole nazwijcie zwierzę, które się na nim znajduje.

(5/5) How do you feel about each activity - jak oceniasz swoje umiejętności? (śpiewanie, praca z historyjką, zabawy z rymowanką, gry)

Zachęcam do wykonania mini książeczki ze str. 69-70. Możecie odtworzyć historyjkę wykorzystując pacynki ze str. 68.

Pozdrawiam

Pani Asia