Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Język angielski - Ubrania, które noszę

Hello children:)

Witajcie dzieci oraz Rodzice:) Aby móc kontynuować lekcje języka angielskiego proszę Was abyście zalogowali się na stronie https://englishplaybox.pl/  (na komputerze bądź tablecie - na telefonie niestety nie działa). Na tej platformie znajdują się LEKCJE CYFROWE. 

Zaproponowane tam zabawy i ćwiczenia pozwolą Wam utrwalić poznane już słownictwo, poznać nowe, a także wspaniale się bawić.

Zachęcam również do odebrania książki do j.angielskiego, która znajduje się w szatni na półeczce (przedszkole czynne w godz. 8.00-13.00).

Obecnie przerabialiśmy w przedszkolu temat "Ubrania, które noszę". Po zalogowaniu się proszę więc wybrać Zielony Kuferek i  rozdział 4.

Aby utrwalić poznane słownictwo proszę obejrzeć pierwsze 4 lekcje i wykonać kolejne zadania. Jest to materiał, który do tej pory przerobiliśmy na zajęciach. Poniżej zamieszczę wskazówki do tych zadań. Po wykonaniu zadań zachęcam do pracy z książką (s. 40). 

Pani Asia

 

Lekcja 1  (1/5)

(2/5) -  - How are you feeling today? (zadaniem dzieci jest przyporządkować odpowiednio osobę według nastroju. Można ćwiczyć zwroty "She is happy", "He is sad")

(3/5) Watch and listen.What clothes do you know? What colour are they? (obejrzyjcie i posłuchajcie, które z tych nazw ubrań już znasz? jaki mają kolor? - filmik można obejrzeć kilka razy)

(4/5) Listen and choose. (posłuchaj i wybierz osobę, o której jest mowa)

(5/5) Watch, listen and sing (obejrzyj, posłuchaj i zaśpiewaj)

Lekcja 2  (1/5)

(2/5) Watch, listen and sing (obejrzyj, posłuchaj i zaśpiewaj) 

(3/5) Put the picture together (ułóż obrazek - można przy okazji zadać pytania - What is this? What colour is this/are they?)

(4/5) Look at the picture. What clothes are missing? (Obejrzyj obrazki. Których ubrań brakuje?)

(5/5) Match (Połącz) - aby połączyć należy kliknąć kolejno odpowiednią "niebieską kulkę", która znajduje się przy postaci i przy ubraniu)

Lekcja 3  (1/5)

(2/5) Listen and choose. Who is Play Box thinking of?  (Posłuchaj i wybierz. o kim myśli Play Box?)

(3/5) Listen and match. (Posłuchaj i połącz)

(4/5) Watch and listen to the story (Obejrzyj i posłuchaj historyjki)

(5/5) Play the game. Mark the clothes that are good for hot and for cold weather. (Zagraj w grę. Zaznacz ubrania, które są dobre na ciepłą i na zimną pogodę)

Lekcja 4  (1/5)

(2/5) Watch, listen and sing (obejrzyj, posłuchaj i zaśpiewaj) - spróbujcie zaśpiewać sami

(3/5)Put the picture in order (Ułóż obrazki w kolejności) 

(4/5) Watch, listen and chant (Obejrzyj, posłuchaj i potwórz rymowankę)

(5/5) Listen to the recording. Put on the clothes. (Ubierz Pay Box. Put on the...)