Język angielski - Ubrania, które noszę 3
Hello children:)
How are you today? Are you happy or great?
Dziś przed nami ostatnie lekcje dotyczące ubrań, ale też pogody, więc idealnie pasują do tematyki przerabianej na zajęciach.
Dodatkowo przesyłam słowniczek [.pdf, 162.82 kB] zawierający słówka z rozdziału 4.
Zachęcam też do wykonania własnych flashcards (kart obrazkowych), które można wykorzystać do różnego rodzaju gier. Ci z Was, którzy wykonają takie karty (polecam kartkę A4 podzielić na 4) proszę, aby przesłali mi zdjęcie z kartami na Messengera (do mnie lub do Przedszkola).
W kolejnym poście prześlę Wam tyle pomysłów na gry, ile zestawów flashcards wykonacie jako grupa:)
A teraz zapraszam do kolejnych lekcji cyfrowych, które znajdują się na platformie https://englishplaybox.pl/
Lekcja 7 (1/5)
(2/5) Watch, listen and chant (obejrzyj, posłuchaj i zaintonuj rymowankę) - dzieci ćwiczą zwroty "put on" - załóż i "take of" - zdejmij oraz utrwalają nazwy ubrań.
(3/5) Put the picture together (ułóż obrazek)
(4/5) Listen and match (posłuchaj i połącz) - dzieci łączą zdanie, które usłyszą z obrazkiem - utrwalamy zwroty hot/cold (ciepło/zimno) oraz sunny (słonecznie), rainy (deszczowo)
(5/5) Play the game - zagraj w grę "Memory" - "Pamięć" - dzieci łączą parę obrazek-słówko angielskie
Lekcja 8 (1/5)
(2/5) Watch, listen and chant (obejrzyj, posłuchaj i zaintonuj rymowankę) - dzieci utrwalają nazwy dni tygodnia
(3/5) Watch, listen and sing (obejrzyj, posłuchaj i zaśpiewaj) - tekst piosenki w formie słowno obrazkowej można zobaczyć tutaj:) [.pdf, 265.35 kB]
(4/5) Choose the odd one out (wybierz obrazek, który nie pasuje do piosenki)
(5/5) Look and choose (popatrz i wybierz) dzieci przyporządkowują obrazki do kategori weather (pogoda) i clothes (ubrania)
Na koniec obejrzyjcie jeszcze raz historyjkę (np. 4/5 z lekcji 3) o Jeannie oraz wykonajcie miniksiążeczkę ze str. 45-46.
Pozdrawiam
Pani Asia