Logopedia
Dzień dobry Słoneczniki!!! Witam Was bardzo serdecznie na zajęciach zdalnych z logopedii.
Mam nadzieję, że humorki Wam dopisują ;), ja także na podtrzymanie tych świetnych humorków zapraszam Was na wirtualną wycieczkę na wiosenną łąkę, do parku bądź ogrodu, aby tam pobawić się w zabawę „Pszczółka”. Podczas tej zabawy będziemy ćwiczyć prawidłowy tor oddechowy, kształtować nasz słuch, usprawniać narządy mowy, oraz utrwalać prawidłową wymowę głoski „z” (w miejscu bzyczenia pszczółki bzzzy – dzieci naśladują bzyczenie pszczółki, wypowiadając jak najdłużej na jednym wydechu: bzzzy….)
Kręci zgrabne kółka zwinna, mała pszczółka.
Tutaj przyleciała nektaru szukała.
- Bzzzzy – pszczoła bzyczała, gdy kwiatów szukała.
- Bzzzy – krzyczy radośnie- O tu kwiatek rośnie!
Na kwiatku usiadła, teraz by cos zjadła.
- Czy panie stokrotki mają nektar słodki?
- Bzzzy – głośno bzyczała, gdy nektar spijała.
- Bzzzy – tak pszczółka bzyczy, smakując słodyczy.
Najedzona pszczółka ma lecieć do Ulka.
W górę wzbić się chciała, lecz na dół zleciała.
- Bzzzy – bzyczy zdziwiona – jeste,m najedzona!
- Bzzzy – ja chcę do ula pszczółka się rozczula.
-Z kwiatka się nie ruszę, mam za duży brzuszek.
Zostanę na łące tu gdzie złote słońce.
-Bzzzy, bzzzy, bzzzy.
Zapraszam Was teraz do pobrania kart pracy, których celem jest kształtowanie myślenia logicznego oraz kształtowanie dedukcji.
/uploads/5e89e6f7b9f05/newses/316/content//karty 5.pdf [.pdf, 315.54 kB]
Pozdrawiam Was serdecznie, Pani Ewa:)