Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Logopedia

Dzień dobry Słoneczniki!!! Witam Was bardzo serdecznie na zajęciach zdalnych z logopedii.

Mam nadzieję, że humorki Wam dopisują ;), ja także na podtrzymanie tych świetnych humorków zapraszam Was na wirtualną wycieczkę na wiosenną łąkę, do parku bądź ogrodu, aby tam pobawić się w zabawę „Pszczółka”. Podczas tej zabawy będziemy ćwiczyć prawidłowy tor oddechowy, kształtować nasz słuch, usprawniać narządy mowy, oraz utrwalać prawidłową wymowę głoski „z” (w miejscu bzyczenia pszczółki bzzzy – dzieci naśladują bzyczenie pszczółki, wypowiadając jak najdłużej na jednym wydechu: bzzzy….)

Kręci zgrabne kółka zwinna, mała pszczółka.

Tutaj przyleciała nektaru szukała.

- Bzzzzy – pszczoła bzyczała, gdy kwiatów szukała.

- Bzzzy – krzyczy radośnie- O tu kwiatek rośnie!

 

Na kwiatku usiadła, teraz by cos zjadła.

- Czy panie stokrotki mają nektar słodki?

- Bzzzy – głośno bzyczała, gdy nektar spijała.

- Bzzzy – tak pszczółka bzyczy, smakując słodyczy.

 

Najedzona pszczółka ma lecieć do Ulka.

W górę wzbić się chciała, lecz na dół zleciała.

- Bzzzy – bzyczy zdziwiona – jeste,m najedzona!

- Bzzzy – ja chcę do ula pszczółka się rozczula.

 

-Z kwiatka się nie ruszę, mam za duży brzuszek.

Zostanę na łące tu gdzie złote słońce.

-Bzzzy, bzzzy, bzzzy.

 

Zapraszam Was teraz do pobrania kart pracy, których celem jest kształtowanie myślenia logicznego oraz kształtowanie dedukcji.

/uploads/5e89e6f7b9f05/newses/316/content//karty 5.pdf

Pozdrawiam Was serdecznie, Pani Ewa:)