Play with Little Teddy Bear
Witajcie Przedszkolaki. Przedstawiamy Wam dziś kolejny moduł projektu "Mały Miś w świecie wielkiej literatury". Tym razem jest to moduł nawiązujący do nauki języka angielskiego - Play with Little Teddy Bear.
Razem z Misiem przedszkole realizuje kierunek polityki MEN: rozwijanie kreatywności. Wiodące kompetencje kluczowe: porozumiewanie się w językach obcych. Rozwijanie czytelnictwa: tworzenie słownika obrazkowego.
Waszym zadaniem jest stworzenie słownika obrazkowego. Przygotowałam dla Was propozycje, na podstawie których możecie stworzyć dowolną stronę naszego słownika. Każda strona dotyczyć będzie innej bajki. Poniżej znajdziecie kilka słówek. Waszym zadaniem jest odgadnąć jakiej bajki one dotyczą. Następnie wybierzcie jedną bajkę, stwórzcie do niej ilustrację - ważne aby na obrazku znalazły się podane słowa. Jeśli macie inne propozycje słówek dotyczące ilustracji również możecie je tam zamieścić. Jeśli macie pomysł na całkiem inną bajkę również możecie go wykorzystać:) Poproście Rodziców aby podpisali przedmioty na obrazku, bądź przygotowali Wam napisy, które oznaczycie na ilustracji. Dzięki temu powstanie nam piękna księga bajek, będąca jednocześnie obrazkowym słowniczkiem języka angielskiego. Zachęcam do udziału w tym zadaniu. Ilustracje - słowniki prześlijcie na profil FB.
- cat (kot), hat (kapelusz), whiskers (wąsy), boots (buty), tail (ogon)
- pig (świnia), wolf (wilk), house (dom), wood (drewno), straw (słoma), brick (cegła)
- fish(ryba), fisherman (rybak), wish (życzenie), wife (żona), fishing rod (wędka)
- girl (dziewczyna), wolf (wilk), grandma (babcia), forest (las), bed (łóżko)
- brother (brat), sister (siostra), witch (czarownica), house (dom), gingerbread (piernik)
- clock (zegar), pumpkin (dynia), castle (zamek), princess (księżniczka), slipper (pantofelek)
- dwarfs (krasnoludki), princess (księżniczka), prince (książę), apple (jabłko), mirror (lustro)
- princess (księżniczka), bed (łóżko), pillows (poduszki), pea (groch)