Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zakodowane informacje

Dzień dobry Słoneczniki! Witamy Was bardzo serdecznie!

 Nasze dzisiejsze zajęcia zaczniemy od gimnastyki narządów mowy – „Duszek Stefan”.  Posłuchajcie opowiadania o Duszku Stefku, który chciał się wybrać w podróż pociągiem, ale najpierw musiał posprzątać swoje mieszkanie. Podczas opowiadania wykonujcie odpowiednie ruchy wargami i językiem.

Duszek odkurzał podłogę (dzieci oblizują czubkiem języka podniebienie dolne), ściany (oblizują czubkiem języka wewnętrzną stronę policzków), zdejmował pajęczyny z sufitu (dotykają czubkiem języka różnych miejsc na podniebieniu górnym). Uśmiechnął się zadowolony ze swojej pracy (rozciąga wargi) i cmoknął z zadowolenia (zaokrąglają wargi).

Kochani pora teraz na zabawy matematyczne - kodowanie w waszych KP4s. 56-57

Wklejcie obrazki zgodnie z podanym kodem, w którym figura geometryczna oznacza liczbę osób, a kolor pola – płeć. Po uzupełnieniu tabeli odpowiedzcie na pytania: W której kolumnie są tylko dziewczynki? Czy jest kolumna tylko dla chłopców? Ile jest dzieci, które skaczą? Ile jest par dzieci? Następnie pokolorujcie rysunek zgodnie z kodem. Zanim jednak przystąpicie do kolorowania, musicie dokonać obliczeń w zakresie dodawania i odejmowania. Dopiero po uzyskaniu wyniku działania możecie sprawdzić, jakiego koloru powinniście użyć do wypełnienia danego pola.

Kochani zapraszamy do zabawy matematycznej „Sam koduję”. Waszym zadaniem będzie samodzielne wymyślenie i wykonanie planszy do kodowania. Do zabawy zaproście również waszych domowników, skonsultuje z nimi swoje pomysły i do dzieła!

Oczywiście nie zapominamy o zabawach i grach na świeżym powietrzu! Pamiętamy, że SPORT TO ZDROWIE!!!

Pozdrawiamy Was serdecznie, Wasze Panie!