Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zmisiowany Dzień Matematyki

Dzień dobry Przedszkolaki!

Witamy Was serdecznie. Dziś zajmiemy się kolejnym modułem projektu „Mały Miś w świecie wielkiej literatury” jakim jest – ZMISIOWANY DZIEŃ MATEMATYKI

Razem z Misiem przedszkole realizuje kierunek polityki MEN: rozwijanie kompetencji matematycznych. Wiodące kompetencje kluczowe: — matematyczne oraz w zakresie nauk przyrodniczych, technologii i inżynierii. Rozwijanie czytelnictwa: tworzenie opowieści matematycznych.

      Jest to moduł krótkoterminowy – to wspólne obchody Dnia Matematyki w duchu rozwijania czytelnictwa.  Niestety z racji obecnej sytuacji nie możemy wykonać tego zadania wspólnie w przedszkolu dlatego zachęcamy, aby wspólnie z dziećmi w domu dokończyć opowieść matematyczną Misiowej Mamy i wspólnie wykonać do niej pomoce tj. misiowe liczmany. Następnie prosimy przesłać zdjęcie opowieści, misiowe liczmany i zdjęcia jak dzieci tworzą misiowe liczmany. Z przesłanych zdjęć stworzymy galerię Waszych prac.

 

Misiowa opowieść matematyczna

Proszę dokończyć ją razem z dziećmi. Każdy pomysł jest dobry. Można zmodyfikować początek bajki, by dostosować ją do wieku dzieci, a także przygotować zabawki, pacynki, ilustracje i w ten sposób uatrakcyjnić tworzenie opowieści. Spróbujcie również zaprojektować misiowe liczmany. Powodzenia!

Mały Miś obudził się o siódmej rano i przeciągnął się, ziewając (o której obudził się miś?). Zamruczał sam do siebie: Ale jestem śpiący… Wstaję…Wstaję…ale zostanę jeszcze w łóżku dziesięć sekund (policzcie do dziesięciu). Włożył miękkie pantofle i ciepły szlafrok, na którym wyszyte były trzy kaczuszki (ile kaczuszek było wyszytych na szlafroku misia?). Misiowa Mama zawołała go na śniadanie. Przygotowała mu jedną, pyszną kanapeczkę. Na kromce chleba położyła jeden plasterek szynki, dwa mniejsze plasterki sera i trzy plasterki pomidora (z czego Misiowa Mama zrobiła kanapkę?). Tymek przypomniał sobie, że musi wziąć do przedszkola dziesięć, jednakowych przedmiotów, które będą służyć w przedszkolu jako liczmany. Mama rozejrzała się po kuchni i podała synkowi garść plastikowych zakrętek. Cała rodzina zbierała je, aby pomóc ciężko chorej dziewczynce. Świetnie! – ucieszył się Tymek i zaczął je liczyć. Jeden, dwa, trzy…. Ależ mamusiu, tu jest dziewięć nakrętek! Mamusia zapytała: ile ci brakuje? (ile nakrętek brakuje?) i dodała dziecku brakującą nakrętkę. Kiedy Tymek liczył ponownie swoje nakrętki Miś wpadł na genialny pomysł – zrobi swoje własne, misiowe liczmany.

………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………..

Co mogło się potem wydarzyć? W przedszkolu, a może w drodze do niego? Jakie liczmany wymyślił Mały Miś?

 

Zadania do wykonania:

Wspólnie wykonajcie misiowe liczmany.

Spróbujcie wymyślić dalszą część historii.

Prześlijcie zdjęcia dzieci z wykonanymi zadaniami na stronę naszego przedszkola. Zachęcamy również do udziału w głośnym czytaniu na dobranoc „Mały Miś czyta bajki na dobranoc”, które odbywa się codziennie poprzez transmisje żywo  na naszym przedszkolnym profilu FB o godz. 1900 (czekamy również na Wasze zgłoszenia do czytania).

 

Pozdrawiamy, Wasze Panie