Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Jak zachować się w czasie różnej pogody?

Dzień dobry Słoneczniki;)

Dziś znów zapraszamy Was do wspólnej aktywności.  Poproście Rodziców, aby rozcięli na 10-15 elementów  ilustracje z kartki kalendarza najlepiej z jedną z pór roku. Waszym zadaniem będzie ułożenie obrazka w całość, czyli układanie puzzli.

Oczywiście nie może zabraknąć porannej gimnastyki   (https://www.youtube.com/watch?v=Vq4LxW6QX7I  )

Pobawmy się teraz w zabawę utrwalającą kierunki: poruszajcie się zgodnie z poleceniem

  • Dwa kroki do przodu
  • Jeden krok w prawo
  • Trzy kroki w lewo
  • Jeden do tyłu
  • W tył zwrot
  • Dwa kroki do przodu

Czas teraz na wykonanie zadania w kartach pracy s.64 -65, będzie to zabawa matematyczna- kodowanie i odczytywanie zakodowanych informacji. Narysujcie trasę drużyny, kolorując pola zgodnie z kodem, wymyślajcie własną trasę i kodujcie ją za pomocą strzałek. Następnie rozpoznajcie rodzaje śmieci, przeliczajcie i zapisujcie ich liczbę.

W przypomnieniu i utrwaleniu właściwej segregacji odpadów pomoże Wam poniższy filmik https://www.youtube.com/watch?v=RV5IBJGAypY

Zapraszamy do jeszcze jednej zabawy matematycznej pt. „Godziny na zegarach” polegającą na rozpoznawaniu godzin na zegarze. Każdy z Was ma w domu zegar, przyjrzyjcie mu się uważnie. Duża wskazówka liczy minuty, a mała pokazuje godziny. Poproście Rodziców, aby manipulowali wskazówką godzinową, przesuwając ją na kolejne cyfry. Odczytujcie wspólnie godziny z Kart Pracy s. 80 oraz słuchajcie komunikatów o pogodzie:

  • Rano o godzinie 8.00 padał deszcz ze śniegiem.
  • O godzinie 10.00 świeciło słońce. Niebo było bezchmurne.
  • Wieczorem o godzinie 00 wiał silny wiatr i padał deszcz

Następnie na kartach pracy połączcie zegary z odpowiednimi z odpowiednimi symbolami pogody.  W dalszej kolejności popatrzcie, jak ubrane są dzieci na obrazkach i wyjaśnijcie, o której wyszły z domu. Możecie połączyć je z odpowiednimi godzinami na zegarze.

Spróbujcie wykonać własny zegar:

 Zegar

 zegar