Język angielski - Ubrania, które noszę 2
Hello children:)
How are you today? Look outside. How is the weather? Is it sunny?
Witajcie dzieci oraz rodzice.
Mam nadzieję, że udało Wam się zalogować na platformie englishplaybox.pl i wykonaliście zadania z lekcji 1-4, dzięki czemu przypomnieliście sobie to, o czym uczyliśmy się ostatnio w przedszkolu. Pora więc, aby rozpocząć bieżące lekcje. W ciągu tygodnia mamy dwa zajęcia, ale będa się one pojawić jako jeden post obejmujący dwie lekcje.
Jestem ciekawa, czy podobają Wam się te zadania i ile z Was bierze w nich udział. Podzielcie się swoimi wrażeniami/zdjęciami przy pracy poprzez Messengera pisząc do mnie lub do p. Ewy, a ona przekaże mi te wiadomości.
Let's start:) Zaczynajmy. Po wykonaniu Lekcji Cyfrowych zróbcie w książce zadania na stronie 41-43.
Lekcja 5 (1/5)
(2/5) Watch, listen and chant (obejrzyj, posłuchaj i spróbuj zaintonować rymowankę o dniach tygodnia)
(3/5) Listen and choose (posłuchaj i wybierz osobę, o której jest mowa w nagraniu)
(4/5) Listen and choose (posłuchaj kolejno nagrań i zaznacz zdania, które są zgodne z ilustracją. Wysłuchaj pytania: "Play Box, have you got a (...)?" i odpowiedzi "Yes, I have got a (...)"/ "No, I haven't got a (...)". ("Play Box, czy masz (nazwa ubrania)?" "Tak, mam (nazwa ubrania)"/ "Nie, nie mam (nazwa ubrania)"
(5/5/) Watch and retell the story. (Obejrzyj i wysłuchaj historyjki ponownie) - słuchając historyjki dziecko samo musi zdecydować kiedy należy przesunąć stronę dalej, aby treść nagrania pasowała do obrazka. Możemy też zatrzymywać historyjkę i zapytać dziecko czy pamięta co wydarzyło się potem.
Lekcja 6 (1/5)
(2/5) Watch, listen and chant (obejrzyj, posłuchaj i spróbuj zaintonować rymowankę)
(3/5) Watch and listen to the story. (Obejrzyj i wysłuchaj historyjki ponownie)
(4/5) Look and choose (Zobacz i wybierz) - przyjrzyj się trzem ilustracjom, rozwiń różowy trójkąt zdecyduj czy dziewczynka (Jeannie) czuła się wtedy wesoła, czy smutna (happy or sad)
(5/5) Look at the picture. What is different? (Przyjrzyj się obrazkom. Czym się różnią?) - Znajdź różnice. (To ćwiczenia nie działa u mnie :/, ale można je wykonać po prostu opisując te różnice). Zachęćcie dziecko do nazywania ubrań po angielsku.