Język angielski - Ubrania, które noszę 3
Hello children:)
How are you today? Are you happy or great?
Dziś przed nami ostatnie lekcje dotyczące ubrań, ale też pogody, więc idealnie pasują do tematyki przerabianej na zajęciach.
Dodatkowo przesyłam słowniczek zawierający słówka z rozdziału 4.
Zachęcam też do wykonania własnych flashcards (kart obrazkowych), które można wykorzystać do różnego rodzaju gier. Ci z Was, którzy wykonają takie karty (polecam kartkę A4 podzielić na 4) proszę, aby przesłali mi zdjęcie z kartami na Messengera (do mnie lub do Przedszkola).
W kolejnym poście prześlę Wam tyle pomysłów na gry, ile zestawów flashcards wykonacie jako grupa:)
A teraz zapraszam do kolejnych lekcji cyfrowych, które znajdują się na platformie https://englishplaybox.pl/
Lekcja 7 (1/5)
(2/5) Watch, listen and chant (obejrzyj, posłuchaj i zaintonuj rymowankę) - dzieci ćwiczą zwroty "put on" - załóż i "take of" - zdejmij oraz utrwalają nazwy ubrań.
(3/5) Put the picture together (ułóż obrazek)
(4/5) Listen and match (posłuchaj i połącz) - dzieci łączą zdanie, które usłyszą z obrazkiem - utrwalamy zwroty hot/cold (ciepło/zimno) oraz sunny (słonecznie), rainy (deszczowo)
(5/5) Play the game - zagraj w grę "Memory" - "Pamięć" - dzieci łączą parę obrazek-słówko angielskie
Lekcja 8 (1/5)
(2/5) Watch, listen and chant (obejrzyj, posłuchaj i zaintonuj rymowankę) - dzieci utrwalają nazwy dni tygodnia
(3/5) Watch, listen and sing (obejrzyj, posłuchaj i zaśpiewaj) - tekst piosenki w formie słowno obrazkowej można zobaczyć tutaj:)
(4/5) Choose the odd one out (wybierz obrazek, który nie pasuje do piosenki)
(5/5) Look and choose (popatrz i wybierz) dzieci przyporządkowują obrazki do kategori weather (pogoda) i clothes (ubrania)
Na koniec obejrzyjcie jeszcze raz historyjkę (np. 4/5 z lekcji 3) o Jeannie oraz wykonajcie miniksiążeczkę ze str. 45-46.
Pozdrawiam
Pani Asia