Język angielski - Jedziemy w świat 2
Hello children:)
Zapraszam na kolejne zajęcia z języka angielskiego. Zaczniemy tradycyjnym pytaniem "How are you today?".
Zapraszam do wykonania lekcji cyfrowych. Obejrzycie dziś kolejną historyjką obrazkową oraz utrwalimy nazwy pojazdów vehicles. Poznamy też kilka przymiotników, czyli nauczymy się określać te pojazdy.
- big - duży
- small - mały
- fast - szybki
- slow - wolny
Lekcja 3 (1/5)
(2/5) Watch, listen and sing - obejrzyj, posłuchaj i zaśpiewaj. Możesz wykorzystać rebusową wersję piosenki, którą przedstawiłam na poprzedniej lekcji.
(3/5) What comes next in the sequences? - Co będzie następne? - uzupełnij rytmy. Powtórz każdorazowo nazwę pojazdu.
(4/5) Watch and listen to the story - obejrzyj i posłuchaj historyjki. Bohaterką dzisiejszej historii jest dziewczynka. (She can't hear because she is blind but she can see very well). Ona nie widzi, bo jest niewidoma, ale bardzo dobrze słyszy. Dzięki temu, gdy nauczycielka pyta jej co słyszy (What can you hear?)ona rozpoznaje nadjeżdżający pojazd. Będąc na dworze zamknij oczy i spróbuj rozpoznać przejeżdżające pojazdy.
(5/5) Listen and match each child with the transport they went home on - Posłuchaj i połącz każde dziecko z pojazdem, którym wróciło do domu.
Lekcja 4 (1/5)
(2/5) Match the story card with the sentences - połącz obrazki z historyjki ze zdaniami.
(3/5) Look, listen and repeat - Popatrz, posłuchaj i powtórz.
(4/5) Watch, listen and chant - obejrzyj, posłuchaj i zaintonuj rymowankę.
(5/5) Put the missing wheels in the right places - ustaw brakujące koła w odpowiednich miejscach.
Dodatkowo dla chętnych mam krzyżówkę [.doc, 465.00 kB]. Znajdują się tam również pojazdy, których nie poznaliśmy na zajęciach. Spróbujcie odszukać nazwy tych pojazdów w słownikach. Poproście Rodziców lub starsze rodzeństwo o pomoc. Hasło, które otrzymacie to również nietypowy pojazd. Narysujcie go na kartce i prześlijcie na fb przedszkola.
Pozdrawiam
Pani Asia